czwartek, 11 kwietnia 2013

Kwiaty z papieru - ORIGAMI KUSUDAMA FLOWER

Od kilku dni najstarsza latorośl namawiała mnie do wykonania efektownej kuli z papierowych kwiatów. Zapomniałam już całkiem o origami , choć będąc w wieku córki bardzo lubiłam składać papierowe zwierzaki.
Tak więc postanowiłam odświeżyć trochę pamięć i poszukałam odrobinę  w internecie .
Znalazłam instrukcję wykonania kwiatów TUTAJ.
Zaopatrzyłam się w kolorowe karteczki ( można kupić gotowe,  już pocięte kwadraciki pakowane po 100 szt.) i uzbroiłam w cierpliwość. Do wykonania kwiatowej kuli potrzeba 60 karteczek, z których złożyłam i skleiłam 12 kwiatów.  Córka próbowała swoich sił wraz ze mną, ale odrobinę brakowało jej precyzji - jednak znając ją wiem, że temat nie pójdzie szybko w odstawkę i dopracuje składanie kwiatów do perfekcji.
Dzisiaj po powrocie ze szkoły oświadczyła, że mogłaby takie kwiaty wykonać dla kilku ulubionych nauczycieli na zakończenie roku szkolnego. Córka kończy w czerwcu szkołę podstawową , więc nie jest to zły pomysł .

Tak prezentuje się efekt końcowy mojej pracy.


Brak komentarzy: